Acties en sponsoren

Oktober 2013 was een goede sponsormaand:

Van een partikulier ontvingen we een bijdrage van € 400,=! Fantastisch. De kinderen van de Dr. Rijk Kramerschool in Amsterdam steunden het nieuwe schoolproject met het fabuleuze bedrag van € 1.362,= en de kinderen van van de Willem Alexanderschool in Leeuwarden steunden ook het nieuwe schoolproject met het zeer mooie bedrag van € 360,=! Binnenkort laten we weten wat daar voor gebouwd gaat worden!

Van Younited te Burgum ontvingen we in maart 2013 een bijdrage van € 275,= Fantastisch!

Gelukkig ontvangen we inmiddels van diverse mensen al een maandelijkse donatie voor ons gezinshuis. Eenmalige donaties zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Van het RK Kerkbestuur Texel mochten we in eind 2012 een donatie van € 800,= ontvangen. Dit bedrag wordt nog verhoogd met de opbrengst van de verkoop van de fotokalender 2013! Leuke tasjes voor de weesmeisjes hebben we ook gehad; die worden in februari 2013 naar B’desh gebracht.

LionsClub Texel heeft in 2012 een donatie van € 1.000,= gedaan! Fantastisch! Hiervoor zijn o.a. 600 oranje schooluniformen voor een lagere school en een meisjesschool gekocht. Foto’s hiervan volgen nog. Er resteert nog € 350,= voor cement om de klaslokalen van een van deze scholen te stukadoren. Dit zal samen met andere zaken in 2013 gebeuren.

Rond de jaarwisseling 2012/2013 mochten we van velen een mooie bijdrage ontvangen! Hartelijk dank daarvoor.

www.colourfulyoga.nl heeft op de Wereld Yoga dag in september 2012  € 400,= opgehaald voor stichting BAB. Hiervoor zijn inmiddels 7 waterpompen gebouwd.

www.frieserokjes.nl is op 29 januari 2012 gestart met de Friese rokjes campange. Doel is om heel Friesland in een Fries rokje te krijgen!! www.frieserokjes.nl neemt het initiatief om per verkocht rokje € 1,= te besteden aan de zorg, begeleiding en (op)voeding van de meisjes in het gezinshuis. Hiervoor hebben we in 2013 € 1.400,= ontvangen! FANTASTISCH! Hiernaast is er vanuit Friesland ook een donatie gedaan van: € 250,=.

Naar aanleiding van het artikel in de Texelse courant op 6 maart 2012 hebben we een donatie gehad van €600,= die later nog AANZIENLIJK verhoogd is. Fantastisch!

ALLEN HARTELIJK DANK VOOR UW BIJDRAGE!